Sorceress
Moderátor:Dark_Deamon
můj osobní názor - 2 možnosti
1. Main fire - Max fb, max mete, fire mastery + na fire imune fo
2. Main cold - Blizz+synergie, + na cold imune jen fb + pár bodů v mastery
1. Main fire - Max fb, max mete, fire mastery + na fire imune fo
2. Main cold - Blizz+synergie, + na cold imune jen fb + pár bodů v mastery
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Sorceress
mas recht.tak teda main blizzard + synergie a na cold imune to bude firewall.firewall proto,protoze ma velky damage (zda se ze nejvetsi z fire vetve bez synergii) a navic ormus robes,ktera mam drople,dava +3 do firewall...
Re: Sorceress
firewall má velkej dmg, ale ty potvory se většinou nenechaj dobrovolně smažit.
Merc to prostě musí dokázat natankovat
na druhou stranu ono to dmg taky neni žádný terno
cast delay 1,4 sec takže 1320/1,4=942
fireball 294 * 25 /8 (frame)= 918
takže rozdíl v dmg malý + FB se mnohem líp kontroluje a nemusíš čekat až se potvory zaství u merce
Merc to prostě musí dokázat natankovat
na druhou stranu ono to dmg taky neni žádný terno
cast delay 1,4 sec takže 1320/1,4=942
fireball 294 * 25 /8 (frame)= 918
takže rozdíl v dmg malý + FB se mnohem líp kontroluje a nemusíš čekat až se potvory zaství u merce
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Sorceress
jasne,fireball by se mi lepe kontroloval,ale ten rozdil v damage bude vyssi.ve firewall budu mit vice bodu a jelikoz ma vetsi damge,tak od fire mastery dostane i vetsi bonus,takze ten pomer damage fireball x firewall bude vyssi,pokud tedy spravne pocitam.
Re: Sorceress
Taky jde o to, jak s FW umíš zacházet. Nezapomeň, že monstrum nebude stát na místě a čekat, než na něj vychrlíš Fire Wall.
Re: Sorceress
jak zde píšu rozdíl mezi FB FW není v dmg moc velký (a to sem nezpočítával dobu kouzlení fw) a hlavně z mastery dostáváš pouze 7%dmg fireball má synergie 14% takže fb rychle předběhne fw v dmg + ty mobové ti v tý fw stát nebudouhami píše:firewall má velkej dmg, ale ty potvory se většinou nenechaj dobrovolně smažit.
Merc to prostě musí dokázat natankovat
na druhou stranu ono to dmg taky neni žádný terno
cast delay 1,4 sec takže 1320/1,4=942
fireball 294 * 25 /8 (frame)= 918
takže rozdíl v dmg malý + FB se mnohem líp kontroluje a nemusíš čekat až se potvory zaství u merce
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sorceress
Fire Wall je pro mě něco jak Blessed Hammer. S obojím se člověk musí naučit pracovat a na to já nemám nervy. A co se týče Fire Wall, tak to je opravdu něco. Když jsem kdysi s Diablem začínal, tak jsem taky používal tento skill s vidinou vysoké dmg. Plugy snad ještě nebyly, takže jsem pak postavu mazal, protože když jsem se ocitl na Hell, tak to opravdu nešlo. Bylo to o nervy. Hořelo to snad všude, ale ne tam, kde bych to potřeboval...klasika. Rozházel jsem pár ohnivých stěn a pak v nich pobíhal, abych montra do nich nějak nalákal, jenže tím jsem lákal i monstra z okolních lesů a hájů. To byl pak jeden RIP za druhým.
Druhou Sorcku jsem rozjel na Frozen Orb + Fireball a to už byl luxus největší. Aspoň na to, abych dohrál Diablo na všechny tři obtížnosti.
Druhou Sorcku jsem rozjel na Frozen Orb + Fireball a to už byl luxus největší. Aspoň na to, abych dohrál Diablo na všechny tři obtížnosti.
Re: Sorceress
Tak, FB/FO to je klasika, stejně jako Zealot, Nekrák summoner, nebo podobný řadový buildy.
[ZeroOne]to Jireky: S tebou se opravdu neda domluvit. Kazdy argument se snazis co nejvice urputne vyvratit.[/ZeroOne]
[lu-xXx-us]online singleplayer je u diabla imho stejne stupidni pojem jako rict ze muzete plavat na koupaku sami kdyz si nebudete vsimat ostatnich lidi[/lu-xXx-us]
[lu-xXx-us]online singleplayer je u diabla imho stejne stupidni pojem jako rict ze muzete plavat na koupaku sami kdyz si nebudete vsimat ostatnich lidi[/lu-xXx-us]
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sorceress
Teď asi ano. Ale 7 let zpět to byl pro mě fajn pocit poprvé dohrát Diablo. To jsem nevěděl o spoustě věcí (a nevím ještě teď, podle příspěvků některých lidí. Třeba "homer_cz má snad v hlavě kalkulátor a odpověď na všechno ). Chodil jsem tenkrát na stránky diablova doupěte. Nevím, jestli to už tady existovalo.
Neřkám, že Fire Wall je špatnej skill. Jen se to s ním člověk asi musí naučit ovládat.
Neřkám, že Fire Wall je špatnej skill. Jen se to s ním člověk asi musí naučit ovládat.
Re: Sorceress
Ten výpočet je hodně zavádějící ne li přímo absolutně mimo realitu...hami píše:jak zde píšu rozdíl mezi FB FW není v dmg moc velký (a to sem nezpočítával dobu kouzlení fw) a hlavně z mastery dostáváš pouze 7%dmg fireball má synergie 14% takže fb rychle předběhne fw v dmg + ty mobové ti v tý fw stát nebudouhami píše:firewall má velkej dmg, ale ty potvory se většinou nenechaj dobrovolně smažit.
Merc to prostě musí dokázat natankovat
na druhou stranu ono to dmg taky neni žádný terno
cast delay 1,4 sec takže 1320/1,4=942
fireball 294 * 25 /8 (frame)= 918
takže rozdíl v dmg malý + FB se mnohem líp kontroluje a nemusíš čekat až se potvory zaství u merce
1) avg dmg fire ballu na 20.lvlu je 242,5....295 má na 23.lvlu
avg dmg firewallu na 20.lvlu je 1309....na 23.lvlu(aby to pasovalo k dmg fire ballu) má avg dmg 1607
2) trvání firewallu je 3,6 vteřiny a dá se vrstvit přes sebe...
3) 8 framů na fireball znamená 105 fcr....
FWD2 tu bylo před D3,a bude i po něm.
Re: Sorceress
já bral těch 294 automaticky se silnou synergií firebolt (prereg)
těch 105 fcr bych viděl reálněji než, že ty enemy budou stát v fw
jinak sem to psal hlavně proto, že mi přišlo že lyon se dívá na arreat summit jen na to dmg co je tam napsané (viz blizzard)
těch 105 fcr bych viděl reálněji než, že ty enemy budou stát v fw
jinak sem to psal hlavně proto, že mi přišlo že lyon se dívá na arreat summit jen na to dmg co je tam napsané (viz blizzard)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sorceress
Teorie a praxe jsou dva úplně odlišné světy.
Re: Sorceress
eště věc na co sem zapomněl - firewall má 2 prereg takže 22 skill bodů dá dmg 1386
17 skillů v fireball a 5 v synergii dá 350,2dmg + synergie 14% pro fb je mnohem lepší než 7% mastery pro FW
17 skillů v fireball a 5 v synergii dá 350,2dmg + synergie 14% pro fb je mnohem lepší než 7% mastery pro FW
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
Re: Sorceress
Kam na ty čísla chodíš?
20.lvl fw je 1309 avg dmg (1297 - 1320) - v 1.13 se započítáním 1% synergie za inferno(prereq) v 1.10 to je 1296 avg dmg (1284 - 1307)
17.lvl fb + 5 bodů v synergii je 288 avg dmg (267 - 308)
A hybridka nikdy nebude mít tolik bodů aby synergie mohli převážit to že fw se dá vrstvit na sebe...po cca 1.75 vteřině dáváš dvojnásobek dmg.
Dále k původnímu příkladu: je absolutní nesmysl dělit dmg fw cast delay...trvání fw je delší než cast delay,dělilo by se to kdyby ta škoda byla jednorázová.
Tak to zkusím porovnat já:
Firewall
patch 1.10 (na 1.13 vychází fw malinko lépe)
investované body: 23 (max fw + prereq + 1 bod fm)
+skill 10
Fire damage: 4537 - 4584 (ø4560.5)
při 10.framovém útoku (37fcr) dám fw po 1.8 vteřině 9121 avg dmg za vteřinu - no ale to nebudeme zohledňovat,to by fb neměl šanci vůbec
Fire ball
investované body: 23 (13 fb + 9 synergie + 1fm)
+skill 10
Fire damage: 1102 - 1238 (ø1170.5)
při 8.framovém útoku(125fcr) vychází necelých 3560 avg dmg za vteřinu
V tomto případě dělá fw o 1000 dmg za vteřinu víc...fb by potřeboval ještě investovat asi tři body aby dmg dohnal....a to při drastickém zvýšení požadavků na fcr....
20.lvl fw je 1309 avg dmg (1297 - 1320) - v 1.13 se započítáním 1% synergie za inferno(prereq) v 1.10 to je 1296 avg dmg (1284 - 1307)
17.lvl fb + 5 bodů v synergii je 288 avg dmg (267 - 308)
A hybridka nikdy nebude mít tolik bodů aby synergie mohli převážit to že fw se dá vrstvit na sebe...po cca 1.75 vteřině dáváš dvojnásobek dmg.
Dále k původnímu příkladu: je absolutní nesmysl dělit dmg fw cast delay...trvání fw je delší než cast delay,dělilo by se to kdyby ta škoda byla jednorázová.
Tak to zkusím porovnat já:
Firewall
patch 1.10 (na 1.13 vychází fw malinko lépe)
investované body: 23 (max fw + prereq + 1 bod fm)
+skill 10
Fire damage: 4537 - 4584 (ø4560.5)
při 10.framovém útoku (37fcr) dám fw po 1.8 vteřině 9121 avg dmg za vteřinu - no ale to nebudeme zohledňovat,to by fb neměl šanci vůbec
Fire ball
investované body: 23 (13 fb + 9 synergie + 1fm)
+skill 10
Fire damage: 1102 - 1238 (ø1170.5)
při 8.framovém útoku(125fcr) vychází necelých 3560 avg dmg za vteřinu
V tomto případě dělá fw o 1000 dmg za vteřinu víc...fb by potřeboval ještě investovat asi tři body aby dmg dohnal....a to při drastickém zvýšení požadavků na fcr....
FWD2 tu bylo před D3,a bude i po něm.
Re: Sorceress
Firewall:
http://suewebik.net/d2/sorFWPlatypus.html
Tehdy mne to inspirovalo ...,ten skill mi přišel zábavný,rád na to vzpomínám.
http://suewebik.net/d2/sorFWPlatypus.html
Tehdy mne to inspirovalo ...,ten skill mi přišel zábavný,rád na to vzpomínám.
Re: Sorceress
tak jsem si tak trosku pocital,jak je to s tou vetvi cold u socky.bud nekde delam zasadni chybu a nebo proste lepe vychazi maxovat cold mastery,ktera snizuje rezistanci nepratel o 5% nez synergii,ktera mi da 5% damage navic.priklad.
mam kouzlo,ktere dava 1000 damage.a ted se rozhoduju,kde dam bod,jestli do cold mastery,ktera nepratelum snizuje cold resist o 5% a nebo dam bod do synergie,ktera zvysi poskozeni kouzla o 5%.pojdme pocitat.
predpokladejme resist monstra 50%
bod do synergie: 1000 + (5% z 1000) = 1000 + 50 = 1050
1050 - 50% = 525 vysledny damage
bod do cold mastery: snizi se resist monstra na 45%,takze
1000 - (45% z 1000) = 1000 - 450 = 550 vysledny damage
ptam se tedy,proc se vsude pise a tvrdi,se cold mastery nema cenu maxovat?pokud zbyvajici body muzu utopit v cold mastery nebo synergii,ktera dava 5% damage navic,vychazi mi lepe cold mastery...
mam kouzlo,ktere dava 1000 damage.a ted se rozhoduju,kde dam bod,jestli do cold mastery,ktera nepratelum snizuje cold resist o 5% a nebo dam bod do synergie,ktera zvysi poskozeni kouzla o 5%.pojdme pocitat.
predpokladejme resist monstra 50%
bod do synergie: 1000 + (5% z 1000) = 1000 + 50 = 1050
1050 - 50% = 525 vysledny damage
bod do cold mastery: snizi se resist monstra na 45%,takze
1000 - (45% z 1000) = 1000 - 450 = 550 vysledny damage
ptam se tedy,proc se vsude pise a tvrdi,se cold mastery nema cenu maxovat?pokud zbyvajici body muzu utopit v cold mastery nebo synergii,ktera dava 5% damage navic,vychazi mi lepe cold mastery...
Re: Sorceress
Zkus si spočítat reálnější příklad...když započítáš že první bod do mastery snižuje rezisty o 20%,k tomu budeš mít předměty s +(cold)skill to tvé monstrum se dostane s rezistama do záporných čísel.A teď si spočítej jestli je lepší mít dmg 1000 proti monstru s rezistama -55%,nebo 1050dmg proti monstru s rezistama -50%....schválně co ti vyjde
FWD2 tu bylo před D3,a bude i po něm.
- damagedeath
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1956
Re: Sorceress
Homer_cz: to snad nejde u cold mastery, že by dal odolnosti na cold do záporných čísel, ne?
Re: Sorceress
Nedávno jsem začal hrát Sorceress zaměřenou na Frost Novu (20 Frost Nova, 20 Frozen Orb, 20 Blizzard), ale potřeboval bych poradit, co si vybrat jako podpůrný skill na hell. Lightning větev jsem zavrhl, jenže u fire se nemůžu rozhodnout mezi Firewallem a Meteorem. Vzhledem k prerekvizitám a poškození bez synergií bych volil Firewall, který beztak vždycky patřil k mým oblíbeným skillům, ale Meteor by přijde obecně používanější. Any suggestions?